facebook

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE 

  1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie rehabmed.com.pl  są fabrycznie nowe i wolne od wad. Obsługa sklepu dokłada najwyższych starań aby do Kupującego dotarł produkt pełnowartościowy wolny od wad i uszkodzeń. 
  2. Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez obsługę sklepu pod względem zgodności z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń itp.). 
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie celem uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji.  
  4. Klient powinien odesłać towar na własny koszt na adres firmy: 
    PHU REHABMED sp. z o.o. ul. Ks. Opolskich 33, 45-005 Opole
  5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę zakupu, z adnotacją na jej odwrocie: "reklamacja - towar uszkodzony". 
  6. Koszt przesyłki zostanie zwrócony klientowi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji..
  7. Reklamacje towarów, w których ujawniła się wady w czasie użytkowania, rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru od Klienta. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany e-mailem lub telefonicznie. 
  8. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.

ZWRÓT TOWARU 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając sprzedającemu oświadczenie na piśmie.  

Wzór oświadczenia dostępny pod poniższym linkiem:
http://www.rehabmed.com.pl/uploads/reklamacja.pdf

Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy na adres sklepu: 

PHU REHABMED  sp. o.o.  ul. Ks. Opolskich 33,   45-005 Opole

  1. Sklep dokonuje zwrotu świadczenia wpłaconego przez Konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zwrot obejmuje wartość towaru oraz koszty przesyłki od sklepu do konsumenta. Zwrotu dokonujemy przelewem na konto wskazane przez Kupującego. 
  2. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.